بی توخیلی تنهام...
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 28 شهريور 1391برچسب:, توسط ستایش |

خداوندا تو میدانی ...
منم ، دلتنگ دلتنگم
منم ، یک شعر بیرنگم
منم ،دل رفته از چنگم منم یکدل که ازسنگم
منم ، آواز طولانی
منم ، شبهای بارانی
منم ، انسانیم فانی
خداوندا تو میدانی ...
منم ،در متن یک دردم
منم،برگم ، ولی زردم
منم هستم ولی سردم
منم ،یک بغض پر باران
منم،غمهای بیسامان
منم،هستم دراین زندان
منم،زخمهای بیدرمان
منم ، دارم تب و تابی
ز تنهائی ، ز بیتابی
منم ، رفته به گردابی
مرا باید که دریابی
منم ،یک آسمان دردم
منم ، دریا شود قبرم
منم ، دنیا شود جبرم
منم ،پایان شده صبرم
منم ، یک ذره گردم
منم ، خواهم کسی همدم
منم،برخود ستم کردم
دلم خون میشود هردم
منم ، از عشق گویانم
منم ، دردست درمانم
منم ، آمد به لب جانم
خداوندا .........

         بمیرانم       



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.